Nowości na Spotify. Ogłoszono taryfę „duo”
Spotify

Nowości na Spotify. Ogłoszono taryfę „duo”

  • Dodał: Kamil Kopała
  • Data publikacji: 30.03.2019, 21:25

W ostatnich tygodniach w biurach Spotify nie próżnowano. Pod koniec lutego prowadzono usługę na 79. rynek, a wczoraj zaprezentowany nowy plan – Spotify dla par.

 

Rzadko się zdarza, żeby nasz kraj był wybierany do testowania jakichś usług; częściej przychodzi nam na nie wyczekiwać. Tym razem jednak sytuacja ma się inaczej. Spotify zaprezentowało nowy plan Premium Duo, który jest obecnie testowany w pięciu krajach: Polsce, Irlandii, Danii, Chile i Kolumbii.

 

Od zwykłego konta premium różnią go przede wszystkim dwie rzeczy. Pierwszą jest cena: za zwykłe konto płacimy 19,99, a w pakiecie Duo kwota ta wynosi 24,99 zł. Ważna jest jednak druga różnica – Duo zaplanowane jest dla dwóch osób, a więc jest to premium „na dwa konta". Pozostając w temacie cen, warto przypomnieć o pakiecie Family, gdzie w cenie 29,99 złotych otrzymujemy konto premium aż „na pięć kont". Pakiet rodzinny i Duo łączy konieczność mieszkania pod tym samym adresem. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

 

Premium Duo ma także oferować specjalną playlistę Duo Mix. Ma ona łączyć utwory najczęściej odtwarzane z obu kont. Dzięki temu powstanie zestawienie, które może być bardzo ciekawym dodatkiem dla par i raz na zawsze zakończy spór o to, która strona puszcza dziś muzykę. Ponadto pokuszono się o ciekawe dostosowania playlisty do naszych aktualnych preferencji.

 

 

Pod koniec lutego Spotify dotarło na kolejny rynek. Tym razem usługa zawitała do drugiego najludniejszego kraju świata – Indii. Przygotowano z tej okazji zestawienia z muzyką popularną w Indiach, a także specjalne city playlists, które tworzone są na podstawie algorytmów i zawierają utwory najczęściej odtwarzane w jednym z czterech miast: Mumbai, Delhi, Bengaluru oraz Chennai.

 

 

Daniel Ek, założyciel i dyrektor generalny przedsiębiorstwa, w taki sposób skomentował to wydarzenie:

Wraz ze wzrostem Spotify, naszym celem jest dotarcie do milionów artystów oraz miliardów fanów ze wszystkich krajów i społeczności. Indie mają niesamowicie bogatą kulturę muzyczną i aby jak najlepiej służyć temu rynkowi, wprowadzamy specjalnie stworzony, dedykowany produkt. Jako Spotify nie tylko otwieramy indyjskim artystom możliwość dotarcia do fanów na całym świecie, ale także sprowadzimy najlepszą muzykę ze świata do Indii. Muzyczna rodzina Spotify właśnie stała się o wiele większa.

Kamil Kopała

„Graj muzyko” – miał w zwyczaju mówić Bonhart przed pojedynkiem. Jak dobrze, że nawet najgorsi wiedzą, co jest najlepsze.