NASA i Tom Cruise chcą nakręcić film w kosmosie

• Dodał: Karol Truszkowski
  • Data publikacji: 06.05.2020, 12:11

Powstało mnóstwo produkcji filmowych i telewizyjnych, których akcja jest osadzona w przestrzeni kosmicznej. Oczywiście to tylko iluzja będąca owocem pracy scenografów i specjalistów od efektów specjalnych. Z drugiej strony astronauci wykonali wiele nagrań na orbicie czy Księżycu. Zatem może by tak pójść o krok dalej i nakręcić w kosmosie film akcji?

Informacje przekazał portal Deadline. W sprawie pierwszego filmu faktycznie dziejącego się w kosmosie Tom Cruise łączy siły z NASA, a może zaangażować się w nią też Elon Musk ze swoją firmą SpaceX. Nieznane są absolutnie żadne szczegóły filmu, w tym tytuł, fabuła i studio realizujące projekt. Wiadomo jedynie, że ujęcia miałyby być kręcone na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, która orbituje z prędkością przekraczającą 27 tys. km/h na wysokości ok. 400 km nad Ziemią. Zaznaczono też, że nie byłaby to kolejna odsłona serii Mission: Impossible. Pozostaje czekać na dalsze informacje.

Tom Cruise wydaje się być idealnym kandydatem do wzięcia udziału w takim przedsięwzięciu. Aktor słynie z tego, że wiele popisów kaskaderskich wykonuje samodzielnie, zamiast posłużyć się dublerem. Był już przyczepiony do boku startującego Airbusa A400m, zwisał z lecącego helikoptera, skakał z dachu jednego budynku na drugi, a także wspinał się po wieżowcu Burj Khalifa na wysokości 123. piętra.

Karol Truszkowski – Poinformowani.pl

Karol Truszkowski

Miłośnik geografii, historii XX wieku, ciężkiej muzyki i japońskiej popkultury. Absolwent Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.