Interwencja Warszawy ws. reklamowania książki Remigiusza Mroza [AKTUALIZACJA]

Interwencja Warszawy ws. reklamowania książki Remigiusza Mroza [AKTUALIZACJA]

  • Dodał: Karol Truszkowski
  • Data publikacji: 26.10.2021, 15:51

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie nie wyraził zgody na promowanie najnowszej książki Remigiusza Mroza w swoich pojazdach. Problemem jest okładka.

 

Już jutro nastąpi premiera najnowszej książki Mroza, czyli Przepaści. Jest to siódmy tom bestsellerowej serii kryminałów z komisarzem Wiktorem Forstem w roli głównej. Wydawnictwo Filia chciało, aby reklamy tytułu znajdowały się m.in. w warszawskich pojazdach transportu publicznego, ale ZTM nie wyraził na to zgody ze względu na okładkę, która może obrażać uczucia religijne. Problemem jest zakrwawiony medalik z wizerunkiem Matki Boskiej przy nazwisku autora. Tomasz Kunert, rzecznik prasowy ZTM tłumaczył Gazecie Wyborczej, że pasażerowie Warszawskiego Transportu Publicznego są osobami o różnej wrażliwości.

AKTUALIZACJA - 26.10.21, godz. 20:15

 

Autor przekazał na swoim koncie na Facebooku, że władze miasta uchyliły decyzję ZTM:

 

Forsta wpuszczą do komunikacji miejskiej nawet z medalikiem.

Karol Truszkowski

Miłośnik geografii, historii XX wieku, ciężkiej muzyki i japońskiej popkultury. Absolwent Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.