Empik i TikTok rozpoczynają długofalową współpracę
empik.com

Empik i TikTok rozpoczynają długofalową współpracę

  • Dodał: Paulina Klimek
  • Data publikacji: 25.01.2022, 09:58

Empik i platforma TikTok rozpoczynają współpracę, która skupić ma się wokół promocji czytelnictwa i kultury w Polsce. 

 

Platforma TikTok objęła patronatem nagrodę Odkrycia Empiku 2021, która ma być wyróżnieniem dla artystów, którzy przyczynili się do promocji świata kultury. Tegoroczna gala Bestsellerów Empiku będzie także transmitowana na TikToku, wraz z wieloma zakulisowymi materiałami, a już teraz powstał specjalny challenge, w którym użytkownicy aplikacji mogą polecać swoje ulubione lektury. Obie marki zapowiadają szereg wspólnych inicjatyw. 

 

Jedną z takich inicjatyw będzie pojawienie się specjalnej, dedykowanej półki oznaczonej logiem TikToka w 50 wybranych salonach Empik, na którą trafią książki polecane przez twórców i użytkowników platformy. Dzięki specjalnie przygotowanym kodom QR, czytelnik będzie mógł od razu przenieść się do filmiku, który promuje w aplikacji konkretny tytuł i poznać opinie innych. 

 

O wszelkich innych wspólnych aktywnościach użytkownicy TikToka będą mogli dowiedzieć się ze strony dostępnej w sekcji Odkryj w aplikacji. 

 

- Mamy olbrzymie doświadczenie i sukcesy w promocji książek i czytelnictwa w świecie cyfrowym: nasze Premiery Online i spotkania z twórcami czy Wirtualne Targi Książki gromadzą wielomilionową publiczność. Współpraca z TikTokiem to doskonała okazja, aby zwiększyć dotarcie przekazu o książkach i promować czytelnictwo w Polsce. Łącząc siły, możemy inspirować i przekonać kolejnych odbiorców, że książki to wartościowa forma spędzania wolnego czasu - podkreśla Artur Malinowski, Digital Marketing Division Director, Empik

 

- TikTok to miejsce, które kształtuje kulturę, oferując równocześnie wyjątkowe doświadczenia swoim użytkownikom. Ponad 60 proc. z nich przyznaje, że platforma pozwala im odkrywać nowe rzeczy – poszerzając ich horyzonty i zainteresowania. Jestem przekonana, że współpraca z Empikiem sprawi, że TikTok na stałe zostanie naturalnym miejscem do dyskusji o książkach, a tym samym zachęci użytkowników do eksplorowania wyjątkowych, dojrzałych treści - powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska. ­­ 

 

Źródło: empik.com
Paulina Klimek – Poinformowani.pl

Paulina Klimek

Ukończyła Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Blogerka i pasjonatka literatury. W wolnych chwilach fotograf turniejów piłkarskich. Z zamiłowaniem do chodzenia po górach. Kontakt: klimek.paulina02@gmail.com